TRITON sērija ir līdzīga TEKTON, bet tehniski pārāka. TRITON modeļiem ir ļoti zemas vibrācijas, pateicoties koniskajam savienojumam starp zāles pļāvēja adaptera vārpstu un piedziņu. Adaptera piedziņu nodrošina RoFlex siksna ar Kevlara šķiedru un tērauda skriemeļiem. Visiem pļāvējiem ir rūpniecisks griešanas instrumenta bremzis.
TRITON modeļiem kopīga iezīme ir modulārais šasijas rāmis, pie kura iespējams piestiprināt 4 veidu darba adapterus, kā arī divpakāpju transmisija. Atsevišķi modeļi atšķiras ar izmantoto dzinēju un griešanas adaptera tipu. Protams, visi modeļi ir pašgājēji.
Šo pļāvēju darbina jaudīgākais sērijā – profesionālais dzinējs Loncin LC1P75F ar 224 cm³ darba tilpumu un čuguna cilindru uzmavu, kas padara to piemērotu pat visekstrēmākajiem apaugumiem. Vien čuguna uzmava divkāršo dzinēja kalpošanas laiku.
Pateicoties mazajam svaram – 56,5 kg – un ērtajai vadāmībai, tas izceļas īpaši vietās, kur ir daudz koku, apmaļu, puķu dobju utt. Galvenā Triton priekšrocība ir oriģināls dizains apvienojumā ar mazu svaru un augstu stundas produktivitāti. Lieliski piemērots ātrai darba veikšanai pie vasarnīcas.
Pļaušanas pārsegs atbilst jaunākajam drošības standartam EN 12733, saskaņā ar kuru cietai barjerai jāatrodas 20 cm attālumā no asmens trajektorijas, kā arī būtiski jāsamazina iespēja, ka akmeņi tiktu izmesti uz visām pusēm. Pārsegs sastāv no divām daļām. Augšējais pamatpārsegs ir izgatavots no nerūsējošā tērauda. Šis pārsegs ir iekļauts mašīnas pamata cenā.
Iekārtai ir dalītā ass, kas, ieslēdzot piedziņu, notur pļāvēju pļaušanas virzienā un neļauj tam novirzīties uz sāniem nevienmērīgā reljefā, vienlaikus nodrošinot vieglu manevrēšanu.
Specifikācija:
| Maks. darba platums: | 60 cm |
| Piedziņas ass: | pašbloķējoša dalītā ass (aizstāj diferenciāli ar bloķēšanu) |
| Pārvietošanās ātrums: | 2 ātrumi (2,3 km/h; 3,0 km/h) |
| Riepas: | lieli, pneimatiski riteņi 400 mm ar V veida protektora zīmējumu |
| Stūres rokturi: | regulējami 4 augstumos, mīkstināts gumijas pārklājums |
| Modulārā iekārta: | jā (4 darba adapteri un vairāki papildu piederumi) |
| Atstātā stublāju augstums: | vidēji 4 cm |
| Pļaušanas mehānisms: | dubultais disks (disks pilnībā pārklāts ar slīdni), 4 naži, aizsargājošs rāmis ar augšējo sietu, kas novērš nevēlamu daļiņu izmešanu |
| Dzinējs: | 4-taktu Loncin LC1P75F OHV |
| Degviela: | benzīns Natural 95 |
| Dzinēja darba tilpums: | 224 cm3 |
| Cilindrs: | čuguna uzmava |
| Dzinēja darba ātrums: | 3 060 apgr./min. |
| Maks. dzinēja jauda: | 7,2 ZS / 5,3 kW |
| Griezes moments pie 3 060 apgr./min.: | 14,0 Nm |
| Dzinēja eļļošana: | izsmidzināšanas eļļošana |
| Dzinēja iedarbināšana: | viegla iedarbināšana bez aizrāvēja (choke) |
| Pļaušanas mehānisma pārsegs: | nerūsējošā tērauda pārsegs (atbilst drošības standartiem) |
| Svars: | 61,5 kg |
| Ieteicamā kopjamā platība: | līdz 15 000 m2 |