Modulārais Panter piedziņas bloks; maks. jauda 15,5 Zs; viena slīdošā ātruma vadība uz priekšu un atpakaļ; dzelzs cilindra uzmava; eļļas sūknis un filtrs; ass ar slēdzamu diferenciāli.
Jaudīgāks Panter FD3-500 piedziņas bloks, kas aprīkots ar Briggs&Stratton I/C, Powerbuilt OHV ar 500 cm3 ietilpību. Pat klienti, kas iegādājās mašīnu ar B&S 344 cc dzinēju, var to nomainīt pret šo spēcīgāko.
Pie piedziņas bloka iespējams pieslēgt sēdekli un plašu adapteru klāstu, piemēram, mulčeru, siena griezēju, sniega pūtēju, ratiņus, slaucīšanas birsti, asmeni, rotavoru, zaru drupinātāju.
Specifikācijas: Ceļošana: jā, viena slīdošā ātruma vadība uz priekšu un atpakaļ Ātrumi: uz priekšu 0÷8 km/h, atpakaļ 0÷4 km/h Axletree: bloķējams diferenciālis Ātrumkārba: hidrostatiskā Tuff Torq K46 Cits aprīkojums: braukšanas bremze, stāvbremze, lukturi, uzlādes akumulators Dzinēja vibrāciju slāpēšana: 4 klusie bloki Stūre: Regulējams augstums un sāni Riepas: lieli pūstie riteņi 480 mm ar V-veida protektora rakstu Riteņu ārējais profils: 760 mm (izbīdāms līdz 940 mm) Svars: 124 kg Dzinējs: 4 taktu Briggs&Stratton I/C, Powerbuilt OHV Degviela: Dabīgais 95 benzīns Dzinēja tilpums: 500 cc Cilindrs: čuguna uzmava Maks. dzinēja jauda: 15,5 ZS/11,3 kW Griezes moments pie 3600 apgr./min.: 30,2 Nm Dzinēja eļļošana: aerosols Dzinēja iedarbināšana: elektriskais starteris, manuālais rezerves starteris Pieejamība nogāzēm: droša nogāzes pieejamība, ko garantē valsts pārbaudes institūts 10° dzinējs darbojas droši pie nemainīga 20° slīpuma
Preces krāsa var atšķirties no attēlā redzamās. Produkta apraksts ir vispārīgs, tajā ne vienmēr ir minētas visas produkta īpašības. Produktu cenas e-veikalā var atšķirties no cenām lielveikalos un servisa centros. Preču atlikums noliktavā un e-veikalā var atšķirties, tāpēc šādos gadījumos piegādes nosacījumi var atšķirties no tiem, kas norādīti pasūtījuma veikšanas brīdī un / vai nevarēsim izpildīt Jūsu pasūtījumu vai tikai daļēji izpildīt (tādos gadījumos Pircējs tiek informēts nekavējoties).